Soppkök Malmö

Tack Pia för det fina mailet. Dina ord värmer oss alla.

Lämna en kommentar

Hej på er
 
En härlig grupp människor som värnar om lika härliga människor. 
 
Ni gör en enorm insats…och min upplevelse när jag var med er och informerade är svår att beskriva…många känslor inom en…jag var väldigt upprymd när jag kom hem…glad blandat med lite ledsamhet…men det kändes fint att man fick vara med och göra något betydelsfullt för andra…fast man vet att det finns människor som far illa så är det en annan sak att vara ute och se verkligheten.
 
Kändes gott att få göra något för andra :-)) och den känslan bär jag med mig.
 
Ser fram emot att träffa er igen

Varma kramar till er alla

Tusen Tack Pia du är så välkommen igen!

Författare: Jannkan

Läser på Högskolan Socialt Arbete ledning organisering.

Kommentera

