Soppkök Malmö

Förra veckan

Lämna en kommentar

Vi har fått en ny klädansvarig som heter Jules. Förra veckan kom hon till vårt lager och fick ta över ansvaret för sorteringen. Hon är jätteduktig och vi alla är så glada över att vi hittat någon som är driftig och som kan hjälpa oss med klädbiten. Samtidigt som det var hennes första sortering så hade vi en fotograf på plats som heter Andreas Bruhn. Han tog jättefina bilder och ska hjälpa oss bygga upp vår bildbank! Jag ville dela med mig lite av bilderna som togs förra veckan.

IMG_8850-Redigera

Jag ( Melanie) bär på säckar med kläder

IMG_8934

På bilden ser ni mig, Janni, Jules och Tanja!

IMG_8944

Janni sorterar ut skor och kängor som vi ska ta med oss på söndag

IMG_8947

Viktigt att hitta par av skor :)

IMG_8982

Jules, Janni, Jag

IMG_9013

IMG_9055

Jules, Tanja, Janni

IMG_9236-Redigera

Tanja, vår hygienansvariga

IMG_9231-Redigera

Trötta!

IMG_9269-Redigera

Här ser ni Janni packa bilen med hygienmaterial samt engångsartiklar till soppan!

Kommentera

